reklama

Moje m(i)esto

Mám tu svoje miesto. Miesto bez ľudí a vravu. Len ticho. Podstatu. Význam. Dušu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Žijem tu už od narodenia, v meste lemovanom vrchom a riekou, v meste ležiace v strede Slovenska. Je to mesto, v ktorom mám veľa svojich obľúbených miest, v ktorom si na každom kúsku, na každej ulici, či lúke dokážem vybaviť spomienku. Nechcem tu žiť navždy, veď už som bola niekoľko mesiacov odlúčená od rodnej pôdy, no vždy keď sa vraciam, necítim smútok. Cítim radosť, že tu stále pre mňa je.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mnohým sa tu nepáči, chcú odísť, prekročiť hranice a už sa nevrátiť. No ja mám rada jeho zmyselnosť, ktorá nie je daná politickým a hospodárskym systémom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám tu svoje miesto. Miesto bez ľudí a vravu. Len ticho. Podstatu. Význam. Dušu.

Z výšky sa dívam, som "nad človekom". Cítim vietor, slnko, dážď, farby dúhy, vôňu kvetov.

To miesto ma akúsi zvláštnu energiu.

To miesto mám rada, je moje.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Ivica Barthová

Ivica Barthová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada premýšľam, čítam a píšem. Obľubujem prechádzky, cestovanie a prírodu. Sú mi sympatické témy, ktoré sa týkajú minimalizmu, udržateľného spôsobu života a životného prostredia. Milujem varenie, dobré jedlo, jednoduchú módu a interiérový dizajn. A sem tam mám tiež chuť niečo zdieľať do sveta. A aj preto práve čítate tieto riadky. Zoznam autorových rubrík:  Navštívila somMyšlienkyFoto výlety od nefotografky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu