reklama

"Zázračná mysľomisa"

Ľudia žijú svoje životy rôznou rýchlosťou, no väčšinou vyššou ako pomalšou, z piatkového slnečného rána, či nedeľného pokojného dopoludnia, sa proste stáva „ráno“, reprodukujeme svoje dni, no vyčerpáva nás stereotyp. Proste žijeme, pretože žiť musíme. No z času na čas, prídu zvláštne „rána“ a zaujímavé „dni“, pretože vám v hlave vŕta myšlienka, ktorú vám v noci vnukol obyčajný krátky sen.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vnukol vám spomienku. Neviem definovať spomienku odborne, no z vlastnej skúsenosti viem, že môže byť tak príjemná ako nepríjemná, úsmevná, či na zaplakanie. No dôležité je to, že jedine vy dokážete pocítiť auru, teda výnimočnosť tej spomienky, a aj pri dôkladnom opise niekomu inému, ju nemôžte dotyčnému dokonalé vnuknúť. Neverím na výklady snov, ani žiadne iné duchovné sily, no niekedy sa musím pozastaviť nad tým, čo mi moje podvedomie ponúka. Potom príde večer, keď vypnete od každodenných starostí, pustíte si obľúbenú hudbu a začnete nad tým premýšľať stále viac a viac. Neviažem sa na minulosť, ani na moje spomienky, ale zastaviť sa nedajú a tak s nimi z času na čas strávim niekoľko minút – nenútene, pretože ten zvláštny stav zamyslenia príde, keď ho najmenej čakáte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú ľudia, ktorí neradi spomínajú, nechcú si pripomínať časy, keď im bolo lepšie, či horšie ako v súčasnosti. Ja sama som bola dôkazom tejto neprípustnosti, no potom som si uvedomila, že spomienky mi môžu byť najlepším radcom do života. Dnes ma sled niekoľkých asociácií priviedol k jednej, takmer zabudnutej, ale kedysi veľmi intenzívnej spomienke. Kedysi. Pretože práve dnes som si uvedomila, že to čo má trápilo ešte nedávno, je už preč a s dobrým pocitom môžem povedať, že je to preč už navždy. Dnes už viem, že keď sa zajtra prebudím do slnečného rána, nebude ma táto spomienka prenasledovať ešte niekoľko dní, tak ako kedysi. Pretože už som z nej „vyrástla“ a môžem sa nad ňou jedine pousmiať. A tak tomu snaživému súhrnu obrázkov poprajem veľa šťastia a budem sa tešiť na ďalšie stretnutie v budúcnosti, a už teraz si predstavujem ako s ním zatočím, pretože on sa nemení, zatiaľ čo ja sa mením časom a životom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si, že je dobré občas spomaliť, aspoň mysľou, keď už nie telom a podeliť sa s ňou o to, čo sme sa jej snažili dlho utajiť, či už zo strachu alebo iných, úzkostných stavov. Veď nie každý z nás má možnosť vlastniť zázračnú „mysľomisu“...

Ivica Barthová

Ivica Barthová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada premýšľam, čítam a píšem. Obľubujem prechádzky, cestovanie a prírodu. Sú mi sympatické témy, ktoré sa týkajú minimalizmu, udržateľného spôsobu života a životného prostredia. Milujem varenie, dobré jedlo, jednoduchú módu a interiérový dizajn. A sem tam mám tiež chuť niečo zdieľať do sveta. A aj preto práve čítate tieto riadky. Zoznam autorových rubrík:  Navštívila somMyšlienkyFoto výlety od nefotografky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu